תקציר מנהלים בסטארט אפ

כל מה שחשוב לדעת על תקציר מנהלים בסטארט אפ

נסו לקצר ככל הניתן

אם אתם מצויים עמוק במחשבות על המיזם שלכם – עליכם להקדיש כמה רגעים לטובת תקציר מנהלים בסטארט אפ – מטרתו של התקציר היא  לפנות אל המשקיעים הפוטנציאלים בצורה הטובה ביותר. זכרו כי המשקיעים קוראים לא מעט תקצירים במהלך עבודתם ולכן על מנת לתפוס את תשומת הלב שלהם עליכם לנקוט בכל הדרכים המתאימות במטרה לכבוש אותם ולגרום להם להשקיע במיזם שלכם. אין מדובר במשימה פשוטה, אך גם לא במשימה בלתי אפשרית.

בעת כתיבת התקציר השקיעו מחשבה בפרטים על הכאב – עליכם לתאר מהו אותו צורך אשר זיהיתם ולהגדיר את הבעיה אשר ברצונכם לפתור.  זכרו כי על הקורא להבין בדיוק מהי אותה בעיה ומהו הפתרון אותו אתם מציעים. בבואכם לכתוב תקציר מנהלים לעיתים מנסים לקצר ככל הניתן, אבל התוצאה עשויה להיות חוסר הבנה ודגשים על היכולת שלכם בתור מנהלי המיזם ולכן הקדישו מחשבה רבה על כתיבת תקציר איכותי.

ההמלצה היא לחלק את הפתרון לשני חלקים

ההמלצה היא בעת כתיבת תקציר מנהלים לסטארט אפ לחלק את הפתרון למספר חלקים – זכרו כי המטרה שלכם היא לשכנע את המשקיעים כי אתם מציעים פתרון לבעיה אשר תיארתם קודם לכן. במסגרת הצגת הפתרון דאגו לבחור במילים מתאימות לצורך פתרון הבעיה.  ההמלצה היא לענות על השאלה בלי להיכנס ליותר מדי פרטים במטרה לא ליצור עומס על המשקיעים.

השקיעו בשם קצר וקולע

טרם הגשת תקציר מנהלים בסטארט אפ חשוב ביותר להשקיע בשם קצר וקולע אשר יהיה זכיר בקרב המשקיעים. ככל שהשם יהיה קצר יותר, יהיה ניתן לזכור אותו לאורך זמן רב. מאידך, שדם ארוך מדי עשוי לעורר שאלות רבות, מה שאינכם רוצים שיקרה. ההמלצה היא להקפיד ולציין את השם של המוצר כבר בראש התקציר.  

נוסף על שם קולע וקצר, יהיה עליכם לבחור גם סלוגן מנצח. הסלוגן מתמצת את הפתרון לבעיה באמצעות שורה מנצחת. מכאן ,חשוב מאד להקפיד ולשכור את שירותיה של חברת ייעוץ עסקי אשר יתסייע לכם בכתיבת סלוגן ועיצוב לוגו מנצח.