חובה לכל עסק: סליקה באינטרנט

זה כבר לא עוד אפשרות נוספת לשדרוג, כיום פתרונות סליקה באינטרנט מהווים בסיס חיוני לכל עסק באשר הוא. אפילו חנויות "סבא סבתא" מאפשרות כיום תשלום דרך אפליקציות סליקה, ולו בכדי לאפשר ללקוחותיהם הצעירים, שלא זכו להכיר את הלירה, להמשיך לרכוש אצלם בחנות ולדאוג לשכנים ולעסקים המקומיים, עם תשלום מקוון ומודרני.

סליקה בעולם האינטרנט היא לא דבר פשוט. כמות העסקאות המקוונות המתבצעות בכל רגע נתון, עשרים וארבע שעות ביממה, דרך מערכות סליקה מקוונות, מוערכות בעשרות מיליוני דולרים, ובסכומים אסטרונומיים כל שנה, סכומים שרק הולכים וגדלים. אז מה עם העסק שלך?

איזה עסק חייב סליקה באינטרנט?

מבחינתנו, כל עסק כיום חייב סליקה באינטרנט, מהסיבה הפשוטה – הלקוחות רוצים נוחות, ומורגלים לקבל אותה מהמתחרים שלכם, אז אתם חייבים ליישר קו עם העולם. מעבר לכך:

  1. כל עסק מקוון – אם יש לכם חנות מקוונת, או שאתם מתכוונים לפתוח חנות אונליין, בין אם יש לכם גם חנות רגילה ברחוב או בקניון, הרי שאתם חייבים סליקה באינטרנט.
  2. כל עסק רגיל – גם אם יש לכם חנות "רגילה", כזו שאפשר להגיע אליה פיסית, למדוד, לבדוק, להתרשם, לבחור, ואפילו לקנות במזומן, הרי שכיום יותר ויותר אנשים מעדיפים לשלם דרך אפליקציה, שכן זה נוח יותר, בטוח יותר, מאפשר מעקב אחרי ההוצאות, ואתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם ליהנות מסליקה באינטרנט.

כל עצמאי באשר הוא

נכון, עצמאים, עוסקים מורשים או עוסקים פטורים (עוסק זעיר) צריכים להתקדם גם הם עם תנועת העולם, שכן כיום לקוחות המקבלים שירותים, אפילו שירותים כמו רפואה משלימה, עיסויים וכיו"ב, מעדיפים לשלם בלחיצת כפתור.

קחו לדוגמא אדם היוצא מעיסוי, רגוע, שקט, נינוח, רפוי, והדבר האחרון שהוא רוצה כעת זה להתחיל להתעסק עם כרטיס האשראי שלו. מטפל מודרני פשוט שולח לינק בוואטסאפ, והמטופל יוכל ללחוץ על הקישור, להגיע לעמוד הסליקה, ולשלם בלחיצת כפתור בכל רגע שיהיה לו נוח, ואפילו לקבל אישר תשלום וחשבונית במייל. סליקה באינטרנט אם כך היא לא רק לעסקים מקוונים, אלא לכל עסק באשר הוא.