יותר ויותר בעלי עסקים משקיעים בפרסום במדיות החברתיות, בפרסום בגוגל ולעיתים נוצר מצב בו שוכחים את היתרונות של נייר מכתבים מודפס עבור העסק כפי שהיה נהוג לעשות לפני מספר שנים. בעבר, לפני פרוץ העולם הדיגיטאלי לחיינו, כל הניירת העסקית הייתה מודפסת, היום הניירת משתלבת בין מסמכים דיגיטאליים ובין ניירות מודפסים.
כל עסק מצליח חייב שיהיה לו מיתוג בצורה חכמה וטובה. המיתוג צריך להיות בכל התחומים הקשורים לבית העסק, הניירת שמשרתת את בית העסק, באתר האינטרנט של העסק, באפליקציה וכן הלאה. כדי למתג עסק צריך לעצב לוגו מושך, צריך לחשוב על סלוגן שמייחד את בית העסק ולציין את פרטי ההתקשרות לעסק. כל האינפורמציה החשובה ביותר עבור העסק שלכם צריך להופיע על גבי נייר המכתבים כדי שללקוחות שלכם יהיה קל ליצור אתכם קשר
איך ליצור ניירות מכתבים ממותגים בצורה נכונה שיווקית?
כדי שהניירת העסקית שלכם תשדר ללקוחות שלכם כי מדובר בעסק מקצועי ואיכותי עליכם להתאים את העיצוב של כל הניירות השונים בצורה דומה. למה הכוונה? החשבוניות, הקבלות והצעות המחיר צריכות להיות בעלות אותו עיצוב וצריכה להיות מחשבה בתכנון הפריטים שיופיעו על גבי הניירות. עם מעצב גרפי מקצועי ואיכותי תוכלו להגיע לעיצוב מדויק שיתאים לכל סוגי הניירת שלכם הן המודפסת שאתם מעבירים ללקוחות וספקים והן דיגיטאלית שלקוחותיכם יכולים להדפיס באופן עצמאי בביתם.
איך למתג את העסק נכון?
כדי לעצב את הניירת בצורה הטובה ביותר עליכם לפני הכול לחשוב על חזון החברה, מה אתם רוצים לשדר ללקוחותיכם וכמובן מי הם הלקוחות שלכם. לאחר שיהיו לכם כל התשובות לאלו, תוכלו לפנות למעצב גרפי איכותי שיבנה יחד אתכם את המיתוג לבית העסק שלכם. אם יש לכם את המיתוג העסקי, אם כבר התייעצתם עם מעצב מיתוג איכותי, זה יהיה חבל מאוד לא להשתמש בעיצוב שעשיתם בניירת המודפסת שלכם.
גם אם אתם מבין אותם עסקים שמעבירים את כל ההצעות, החשבוניות והקבלות באינטרנט, ישנם עדיין ניירות שחייבים להדפיס ולהעביר לספקים, יזמים ומשווקים שונים. לכן תמיד מומלץ לעצב את הניירת בצורה חכמה ומושכת על מנת שהעסק שלכם יראה מקצועי ואיכותי בהתאם לצורת המיתוג שאתם רוצים שהעסק ישדר.
למידע נוסף ליחצו – נייר מכתבים