ילד שולחים לבית ספר, אבל כשהוא ממש רוצה להצליח, הוא הולך ללמוד מקצוע בעצמו, כמבוגר אחראי. עם עסק, כשרוצים להתחיל, מקימים ומפרסמים כמה שאפשר, אבל כשרוצים ממש לפרוץ, ולהתחיל לראות כסף נכנס, צריך להתחיל קידום ממומן בגוגל.
הקידום הממומן הוא בעצם תהליך מסודר ומובנה של ניהול מערך שיווק דרך פלטפורמה גאונית של ענקית האינטרנט – גוגל. התהליך מורכב ממספר שלבים ברורים ומסודרים, שמובילים מקונספט שיווקי להצלחה מסחרית, בצעדים שמקדם אתרים מקצועי יוכל להסביר לכם בפשטות ובבהירות.
מהם השלבים של קידום ממומן בגוגל
בכדי להכניס את העסק שלכם לתוך המסלול של קידום ממומן בגוגל, בו תצאו מהצד השני עם עליה מרשימה בשורת הרווח, צריך לבצע מספר שלבים:
- איפיון – המשווק שלכם, שיעבוד אתכם מצד אחד ועם גוגל מן הצד השני – חייב להכיר את העסק שלכם מא’ ועד ת’. הוא צריך לדעת כיצד לייצר את מערך הפרסום המדויק ביותר, כדי שהכסף שלכם יעבוד בשבילכם, ולא אתם בשבילו.
- בניית עמוד נחיתה – לא תמיד, אך לרוב כיום נהוג לייצר עמוד אליו הלקוח מופנה כאשר הוא מביע עניין בפרסום שלכם. מדובר בעמוד שבנוי בצורה המושלמת כדי לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם ליצור קשר או לרכוש את המוצר שלכם, או גם וגם.
- בניית פרסומת – תהליך מדויק ועדין שבו טקסט קצר וקולע מעורר עניין בלקוח הפוטנציאלי, גורם לו לעצור לרגע את שטף הגלישה, וללחוץ על המודעה שלכם.
קמפיינים שונים – תוצאה אחת
בסופו של תהליך, אתם צריכים לראות תמיד תוצאה אחת ברורה – עלייה בפנייה של לקוחות לעסק שלכם. אבל התוצאה הזו יכולה להגיע ממספר כיוונים שונים. הגאונות של בניית מערך קידום ממומן בגוגל נשענת על היכולת של המפרסם ללמוד את תגובת הקהל, ולהגיב בהתאם.
ישנם עסקים שיקבלו את המענה הטוב ביותר דרך מודעות בפרסום ביוטיוב ובסרטונים. אחרים דווקא צריכים מודעות "יבשות" בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל, וחלק דווקא צריכים קמפיין "פוש" שפונה ללקוחות שגוגל כבר יודעת שמחפשים אחר המוצר או התחום שלכם. עם הזמן הסטטיסטיקה נאספת, והמספרים יצביעו על אופן הקמפיין הנכון ביותר עבור העסק שלכם.